Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2022 18:32 - капитан петко войвода
Автор: klklkl Категория: Други   
Прочетен: 118 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.02.2023 12:56


 силен сериал. по сценарий на хайтов - любим писател - сборниците шумки от габър - оня разказ с онова изписване на името (с дървета пораснали) на обичания от момичето когато с други ъъ момичета и май и момчета имаше залесявали в планината. сборника диви разкази - разказите мъжки времена, козия рог по който е правен филма и в шумки от габър, а и в диви разкази има и още други много готини разкази и други . той има роман капитан петко войвода - който не съм чел. чел съм части от хайдути. сещам се за радя един разказ негов  ив него една баба смята за вселил се дух в предмет радиото и дава мляко сяка сутрин. да възседнеш глиган - също много силен. сетих се и за разказа песента на колелетата който ся на йовков ли беше - аз все ги мешам елин пелин и йовков. имаше и един силен за един пръч ама не помня на кого беше  . ей ся случайно намерих тоя за радиото - радю и двете баби - си преглеждах разказите на хайтов в читанката - то аз си подарих и тия книги - не че съжалявам заради човека на когото ги подарих но нз ми е малко такова както и да е.  

дори ше го пост-на - разказа за радиото в читанката - радю и двете баби - като пак му казват радя както и да е 

https://chitanka.info/text/32567-radju-i-dvete-babi



личността на капитан петко войвода е впечатляваща - аз съм гледал и документален филм за него май и съм чел - там гарибалди, в южна америка дали не беше ходил и тн по сериала там избори и тн стамболов и тн





биография - уикипедия

https://bit.ly/3PQc6sg


има го целия сериал в ютюб

 

https://youtu.be/G6L6xu2LEi8?list=PLkcAizA53AlS4MM-VHzBSouVIpC_O65ab

 

 

yaku - kapitan petko voivoda - музика, известна песен

 

https://youtu.be/WKzWDHMKeOw








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: klklkl
Категория: Други
Прочетен: 238052
Постинги: 631
Коментари: 52
Гласове: 160
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930