Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2022 13:36 - няма ценз (деа дали чуждица и тая дума) мерило, летва - и не говоря за сергей бубка
Автор: klklkl Категория: Други   
Прочетен: 1075 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 24.10.2022 13:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

кфи времена - няма ценз секи си прави кфот си иска - торенти секфи кфо е добро и тн не се знае - секфи простотии на мода - чалга и тн секс

 

няма некфо списание ли (гео милев), кръг (мисъл примерно), фигури като вазов, като яворов, вестници - нз кои, некфа места - нз писателското кафене, форума в рим, няма обществено мнение ! , няма фигури, авторитети , кфо ли има ?

 

ИМА АЗИС - не знам кой е новия азис ся нз - кирил петков ли е - ?



Тагове:   общество,   живот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. level6661 - ...шизофрениооо...@@@
24.10.2022 13:40
стига с тезз baia...нещаа.))
аре,Оди на Наречен,крайно , Време , ти е
цитирай
2. klklkl - хмъ - шизофрения нямам - нз това е деликатна тема според мен за хора с нещо такова - поне аз не знам да познавам такива - нз
25.10.2022 02:00
ти нз къф си - може би ти имаш нещо такова. може би бая БАЯ от хората в съвремието имат нещо такова - ще им се едно ама правят друго щот "ТАКА ТРЯБВАЛО" - тезз онезз чувствителен съм на тема пчели и оси - внимавай. стига не стига - що ? ти къф си ми? кфи причини ? къде ше ходя и тн си е моя работа - това с наречен нз дали ти го разбрах ама май си мислиш че съм гей - ем грешиш. не ми говори за времето. ти кое ниво си, кой левъл - на wcg-то ходил ли си? world cyber games ? baldurs gate ли цъкаш ? я кажи ся 666 има ли нещо общо с пчели ? че деа знам шест страни кутийка пчелна - не знам така го изобразяват пък така ли е нз - не съм пчелар макар че съм си говорил че и приятели ли да кажа иам такива. чакай щи разгледам профила пък да те видим теб къф си щом за теб експерте, анализаторе съм шизофреник - то това са и термини съвременни които "умните" хора се опитват да си обяснят необясними неща - аз вярвам в некфи нз шамански неща ли, енергии някфи такива неща и тн може и некфа диагноза и аз да ти поставя - знае ли човек. пък крайности - мани.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: klklkl
Категория: Други
Прочетен: 232604
Постинги: 631
Коментари: 52
Гласове: 160
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031