Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2022 13:40 - разни
Автор: klklkl Категория: Други   
Прочетен: 3319 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2023 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

по темата за млякото - кърма на крава, овца, коза - съм писал - то и хлябът се прави с мляко, баниците

 

 

 

думата градус - град ус - град за живеене

 

 

вятърът щял да се ориентира - това от прогноза за времето по тв

 

 

числото шест - кутийки пчели - числото на дявола

 

 

християнство - самата религия е кръстена по гръцкото христос - миропомазания

 

 

детската игра бикове и крави

 

 

кфи прасета сте вие - вие сте тези които затриват прасетата (диво прасе, глиган) , унищожители на прасетата

 

 

даоизма - в определен период от живота ми - преди няколко години - това нещо беше най близо до моите възгледи ли да ги нарека - но конкретно на лао дзъ книжката

 

 

едно животно коза сатанист ли е

 

 

клепачи рашидов (вежди - това на лицето - вежди рашидов)

 

 

комп игра - стратегия, реално времева - тнар rts -real time strategy - от 2001 -

https://www.youtube.com/watch?v=1PmXaKfoRmg - kingdom under fire a war of heroes

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bK4WpE1BQVI - poxnora - най яката игра за карти която бях намирал тип yu gi oh - до колкото помня - не е точно същото ама нещо такова

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=IdicFebgAvI - killing blade - fighting игра

 

 

 

османско робство - владичество е владеят само - ся администрацията запазили като старата , общо взето по византийски модел, няма автономия, не е римската империя за която не съм наясно много но съм чел че имало такива владетели царства - автономни но плащат данък и реално са към римската империя но и имат некфа автономия и тн

 

 

петър симеонов - филм - сериозно за нло - peshakof studio - има ги в колибка точка ком - kolibka.com - документални филми от по три часа с разни видео материали - космонавти и нло-та, разни странни видеа пак на космонавти и други планети от слънчевата система и тн - има и аудио записи бая - човека е българин, живее в испания май

 

 

пирамиди и долината на царете - ся те всичките им царе на тия са погребани в долината на царете - кфи са тия пирамиди нз

 

 

 

доят крави и тн - цицки на крава - зоофили

 

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   общество,   живот,


Гласувай:
0



1. notfun - ...зашоо, спамиш..х 29ч..
24.10.2022 13:54
Бот ли си, или..лудоо..
цитирай
2. klklkl - не спамя - нз дори дали си от времето на мирката че да ми ползваш тия думи
25.10.2022 02:13
майка ти е бот. реален човек съм - в ступор си от свръх интелигентността и свръх готиността ми и препдолагаш че съм нещо като една от теориите за шекспир - сбор от хора или продуклт на търсачката гугъл - сборен образ от разни хора !?

ти трябва да си голям бот (ся нз дали на cs те е бивало - щот по темата нз с ботовете) дали носиш боти е отделна тема. щом ми говориш такива неща - ама това си е мое мнение. лудо лудо - ем ботев - "лудите те да са живи". аз нормални не виждам - само мега стресирани хора които не знам защо живеят - никът тнар е на английски което не ме кефи - тенденциите глобалистки - при все съм завършил първа английска езикова гимназия в софия. ей къф си властен в профила си - казал нз си кфо - долари нз си кфо - кажи ся - федералния резерв частен ли е ? то заради тая първа световна война долара става водеща валута.

ако за теб мислите, емоциите са спам - най добре се самоубий - честно. впрочем- веднъж спасих един от самоубийство по чат - поне той така ми каза в чата на абв щот се чудех какво да правя - некфо социално зле ми беше тогава - там пък е ебаси секс басейна ли кфо да го нарека. ама оше го имаше де до преди няколко години. в 29 часа казваш - мда некъде там беше . зашоо, зашоо - оооо - ти да не си фен на графа ? тоя влади ампов - гледал ли си кро ? яко детско беше . ти за нормален ли се имаш ве Долар ? между другото - ясно и разбираемо говориш в кавички. тия под тагесшпигел да не са ти роднини ?
цитирай
3. klklkl - обори ме за нешо ве представителю явно на глобалистите - ? кое ти е нормалното на теб ве - да имаш чип за мозък и сърце ли ?
25.10.2022 02:20
а ?
цитирай
4. klklkl - и кфо се правиш на некф геополитически анализатор повтарящ това което ройтерс и афп пускат , м ?
25.10.2022 02:25
и тн
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: klklkl
Категория: Други
Прочетен: 237896
Постинги: 631
Коментари: 52
Гласове: 160
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930