Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2022 22:04 - разни добавяния из разни мои пост-ове
Автор: klklkl Категория: Други   
Прочетен: 63 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2023 03:47


хокей

 

както и да е играят още китайския пекински (макар че пише че ив шанхай

домакинстват) ред стар кунлун, белоруския динамо минск и нз дали имаше и

други както и да е.

 

 

 

моя любим вратар е КЕРИ ПРАЙС - carey price - той е вратар на реално най

легендарния отбор в nhl - montreal canadiens -ем канадци - те имат 6 отбора

като май са си 6 от създаването на nhl което май беше 36г. както и да е а

само да добавя че нз май ама нз де най добрия вратяр си е мартин бордюр

бродюр се 1 , на nj devils - но пък и кери е мноо силен, има и 1 побойник, е

мноо биещ се - това е рядко срещано хаха бая емоционален изглежда - като

някфа разярена котка ми изглеждаше преди - мисля че беше този - ron hextall

- https://www.youtube.com/watch?v=Z8_wrJpRDaU

 

 

 

та монреал канадците имат 25 титли в nhl (11 бях срещал някъде нз) докато

вторите са с 13 и 11 , няколко с по 5-6 и тн

 

 

https://klklkl.blog.bg/sport/2022/08/24/hokei.1832062

 

 

 

 

 

 

тенис

 

 

не се бях сетил и за стълбата - ползвам я като преграда да не се вижда.

 

https://klklkl.blog.bg/sport/2022/08/24/tenis.1832066

 

 

снимки

 

ся за обработване на снимки предполагам - а може и да не - знаете raw

therapee  и gimp програми безплатни алтернативи на тия на adobe които са

платени

 

 

ся за дигитализиране на книги и други такива препоръчвам abbyy fine reader

(платена) и scan tailor (безплатна) - работил съм това иначе ем година и

нещо

 

https://klklkl.blog.bg/drugi/2022/08/24/saitove-snimki-desktop-

wallpapers.1832123

 

 

 

 

 

 

сетих се за френския сериал мини от 4и серии за наполеон - с жерар депрдиьйо

и нз кои други

 

https://www.themoviedb.org/tv/2701-napol-on

 

гледах го по тв

 

интересен беше

 

https://www.youtube.com/watch?v=1kNxkNZvS-Y

 

 

https://klklkl.blog.bg/video/2022/09/10/.1832185

 

 

 

 

 

 

 

ем любим мой писател беше джани родари (джип в телевизора, наклонената кула

в пиза, приказки по телефона мисля че бях чел сборника - наскоро дори си

прочетох една за нос-а биваше, за лукчо четох - като малък не бях - докато

учех брат ми на английски език (деа знам измислих си моя система за учене -

според мен не беше зле - имаше сякфи неща включително несложни текстове

които не знам и да са интересни) той искаше да го научи и да замине в

чужбина - кеото и направи преди две години и така) - харесвах много приказки

- андерсен, шарл перо, братя грим , други - индиански, австралийски, северни

и тн

 

боско - е най великото - илюстрации - тони улф - ама старите тези аз наскоро

си ги гледах нещо носталгично ми стана - те са ги преиздали наскоро ама

старите си е друго - аз имах 6 от тях - като няколко ми бяха не от мен а от

една колежка - тя и от квартала където отраснах ми беше също в същото

училище , после и в гимназията. и много готин човек и тн. една ми остана

случайно в един човек - приятел ли да кажа, познат - много готин също. и ся

си ги гледах пак дори се чудех дали нещо да си потърся от старите нз аз

харесвам такива картинки детски нз кефат ме. тони улф се оказа псевдоним -

не го знаех

 

карл май и майн рид - биваха

 

момчетата от улица пал също беше готина

 

 

https://klklkl.blog.bg/izkustvo/2022/09/10/.1832199

 

 

 

 

 

aimp - музика, руска програма, ся почти като winamp ама той е платен. дори

сваля и обложки ама някой път са погрешни ахахах но може да се такова махне

погрешната

 

 

7z - безплатен архиватор. вместо платените winrar и winzip. най добрия -

пробвал съм нз дали всички и сякфи - но най добре архивира - най малко ямсто

заемат - ранзи видове файлове. вкл може и с парола да се направи- ползван

ай добри методи за това и тн

 

 

irfanview за снимки - ся аз съм привърженик на програми - леки,

функционални - без некфи глупости . с тази може и да орязваш снимки чудесно.

 

 

 

през годините разбрах че media player classic (това не е вградения в уиндоус

тнар медия плеър (мн интересно звучи медиен играч както и да е) media player

ами е друга програма) като образ е по добро от другите (примерно мега

популярния vlc - vlc може впрочем и за чудесен плеър за музика да се ползва

макар че звука е по зле - ся звука е много интересна тема - тнар

аудиофилство - начи принципно е звуковата карта, после ся нз секфи неща -

колонките, слушалките, програмата за слушане на музика, операционната

система може би и драйверите и кфи настройки опр също - там има разни

настройки - кфо друго - качеството на файла разбира се и тн.). относно пак

ся за media player classic - това е цяла наука с тия кодеци както и да е -

той vlc има вградени там сякакви като преди години се теглеше едно k lite

codec pack Или имаше едно ссс pack някф . аз ако тегля кодеци само тия

теглех ffdshow , както и на divx макар че те го таковаха както и да е.

 

 

 

впрочем има програми за да си възстановиш изтрити файлове - също интересно

инфо - ме примерно puran file recovery последно ползвам ползвах аз. както и

програми които трият да не можеш да си възстановиш хаха ем кфо беше на cezeo

disk redactor се казва както и да е то уж винаги остава нещо нз

 

 

за диагностика - хмм - ей тфа веднъж ми откри вирус - gpu-z - хахаха това е

за диагностика на видео картата - едната опция иначе сякфо инфо за видео

картата

 

 

мноо програми - примерно hijackthis и тн и други и tool-ове на windowsa и

тн вече съм ги забравил не ми се е налагало от години пък зех че ги изтрих

 

 

 

за обработка на видео - ми virtualdub другите са по свързани с разни формати

на файлове и тн. основният формат (типа на файла - дали е mp4, avi,wmv и тн

- различни типове видео файлове) за видео днешно време е mp4.

 

 

 

 


https://klklkl.blog.bg/technology/2022/09/10/.1832204

 

 

 

 

 

яко. велико Slash (тоя китариста от guns n roses - интересна група - два

силни първи албума - оръжия и рози името на групата - интересна история на

групата - такова като пънк живот хаха - guns

n roses е оная група с песента November Rain) - Anastasia

 

все се сещам за анимацията филма от 1997 - силна песен бая

 

 

once upon a december

 

https://www.youtube.com/watch?v=qA7XKmC5QbQ

 

 

мега силно

 

легендата за принцеса анастасия романова - ем изчезва и после не се знае...

както и да е - там революцията в русия и свалянето на царя

 

 

силно

 

палестински хип хоп - интересно както и да е

 

 

https://klklkl.blog.bg/muzika/2022/09/10/.1832240

 

 

 

 

за sega конзолата (телевизионна игра) препоръчвам емулатор (програма за игра

на компютър) - fusion нз

в ей тоя сайт може да се разледа за различни емулатори за сяка конзола -

https://www.emulator-zone.com/

 

 

https://klklkl.blog.bg/sport/2022/08/25/futbol-komp-igri.1832220

 

 

 

бая силна анимация - сънят на смешния човек (dream of a ridiculous man -

странен превод) - достоевски - по разказ на достоевски който е бая силен и

го препоръчвам - иначе аз не харесвам достоевски. пушкин според мен е велик,

гогол си го бива и тн за чехов съм говорил.

 

https://klklkl.blog.bg/video/2022/09/10/.1832265

 

 

 

наистина. кристина локен се казва тази която играе в тоя филм - интересен

филм нз - имаше странни артефакти ли да ги нарека - сетих се за heroes 3

играта. сериала heroes съм му гледал първи сезон. тоя филм (това за

нибелунгите и пръстена) е по легенда. интересно е че приказките на братя

грим са всичките по легенди разкази из германия а те са ходили, са се

разхождали и са ги събирали - бая странни приказки са - като се сетя като

малък, плашещи ли да ги нарека както и да е. и тая мелодийка на анимационния

сериал.

 

https://bit.ly/3RxTnDO

 

 

https://klklkl.blog.bg/drugi/2022/09/10/.1832268

 

 

 

 

 

 

ем сетих се филмите за снайпера (относно снайперисти ссср са били номер едно

- поне по статистика официална останала - 400 убити мисля че има първия от

руснаците - имало и жени снайперистки по 200 убити - ся за самолетите до

колкото съм гледал документални филми не ги е бивало много което е странно

предвид миг-овете - ем самолет МИГ 29 - води се най добрия самолет от нз

колко време - важно е да кацне е идеята на съветския самолет, за танкове

няма да коментирам) зайцев ( филма enemy at the gates - враг пред портите -

битката за сталинград - това е известно със самолетите германските и тнар

луфтвафе - сиреч въздушни сили армейски и когато руснаците с лодките стигат

до брега и на всеки пет руснака по един с пушка - има го и в call of duty

бая такова е) и blue max (първа световна война) за самолетите което е било

бая по различно от втора световна война. като видео игри иначе според мен

като fps (first person shooter - жанр от първо лице тнар т.е. ъъ виждаш само

пушката и вървиш) - call of duty най си я бива -

 

 

https://klklkl.blog.bg/drugi/2022/09/10/.1832280

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   живот,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: klklkl
Категория: Други
Прочетен: 239975
Постинги: 631
Коментари: 52
Гласове: 160
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930