Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2022 15:48 - разни мисли
Автор: klklkl Категория: Други   
Прочетен: 126 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.07.2023 20:52


 

мечтата ми е да съм много готин - специално - такова иронично

 

из превода на една програма - кожи (skins - за програми)

 

 

некой си мисли че някой друг нз си какво когато прави нещо тоя другия - и после се стоварва нз си какво по тоя другия

 

културата на плашилата - съвремие

 

 

скотове - ботев
тъй глупецът тъй залита - да прекара добър живот,

и никога не се пита - човек ли е той или скот.

 

 

хуманист - странно ильоменатите ли - от human - човек - т.е. те са хората ? това е човек ? кое е човек ????? човекът не бил животно, звяр - според мен и е - ами ако не е - ъъ тоя изрод ли е който прави всичко това на планетата ? и не се интересува от духовното също? хуманитарни науки ?

 

 

съвременната изродия с тия столове и компютри и телевизори и коли и нз кфо още - човек да седи в стол някф вместо да е изправен, легнал или да седи нз и аз на кфо - камък примерно нз

 

 

нз интересно - няма женско колоездене - както и да е - а имало е гледах наскоро но като съм го писал не бях гледал

 

 

(както и негрици балетистки ) ?

 

 

думата общество - от общуване

 

 

затворът като сграда - архитектурно - беше нещо като паноптикум (любимо нещо на ильоменатите?) май до колкото помня

 

 

олимпийски игри - от олимп планината

 

 

думата медии - мед

 

 

нз защо се е търсил все чуждестранен цар българия - батенберг според мен го е бивало - предвождал е ЛИЧНО (т.е. наистина застава отпред и ги повежда в бой) българските войски - за другите нз - особено за фердинанд - но пък борис 3ти има интересни неща - евреите , източния фронт

 

 

изразът кон с капаци - интересно човек да си го визуализира (чуждица)

 

 

всеки гледа от своята камбанария - също странен, интрересен израз човек да си го представи

 

 

католици - шапки евреи ?

 

 

чичаците-комунисти - тарикати - хем и американци. имаш фирма - ти си петър дънов ве, петър димков си ти - много ме таковаш респектираш

 

 

 

съвременния мир е некфа глупост - изкуствен

 

 

mouse-мишка за компютър - мега странно, това животно нз - дали нещо ильоменатско - мики маус - дисни - защо мишка точно - верно тихо - то котката е МНОГО шумна. че и вълка нз. key board - нещо с ключове - нз вместо бутони странна раота . то ключът има секфи такива - католиците май му се кефят нз други хора - впрочем  тя клавиетурата си и прилича на пиано а клавиетурата на български клавир - честно казано не помня откъде се сетих дали от пграмата за пиано аз съм я споделял или от българската дума за клавиетура май от програмата за пиано се сетих за връзката между тия неща
 

 

 

майстори - строители - масони - е кфи майстори са - тия работещите вкъщи - кфо толкова - ако го направят кадърно - ми тия които правят дъските - те не са ли "майстори" ?!?!?!? ами тия с мебелите - тия некадърници а ?!?!?!?! ами тия с мивките ?! ами тия с колите ?

 

 

да се приеме закон (в парламента, конституцията) - без полиция - е тогава кой ще е над закона - кой ще е над полицията ?!?!?!

 

 

понякога някой може да е МНОГО на ВИСОКО или ниско нз пък околните - да не могат да го видят така метафорично казано и да си казват - "ТОЯ КРЕТЕН КОЛКО Е ТЪП" - тоя колко е на ниско/високо - чакай да му ПОКАЖЕМ как става и как се прави той е толкова тъп.

 

 

странен израз - от мухата - слон - е верно ли от летящо , с 8 очи та слон матриархат - те мухите нз кфи са - насекоми - може и те да са матриархат - животно голямо.

 

 

 

много странно - АМА ПОЧТИ НЕ СЕ ЗНАЕ - 1 милиард евросредства отговарят на 1 милиард такса която България плаща да бъде в ЕС - т.е. тия евросредстава са същите пари РАЗПРЕДЕЛЕНИ от ЕС и ЕК

 

 

е ся даваха по тв филм - който се казваше - анти бай ганьо - и ся аз се зачудих пуснах си го - алеко бил тъпанар, истинския бай ганьо този който нали вдъхновил писателя бил супер човек пък алеко тъпанар бил - и аз съм - то може и човека (вдъхновил бай ганьо) да е имал качества но и тъп да е бил - ся автора да е кретен? според мен не е - и то днес това да се говори - Е ГИГА ПРОСТОТИЯ

 

 

 

 



Тагове:   общество,   живот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: klklkl
Категория: Други
Прочетен: 239338
Постинги: 631
Коментари: 52
Гласове: 160
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930