Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2022 12:45 - книги детски
Автор: klklkl Категория: Изкуство   
Прочетен: 162 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.09.2022 17:50


 ем любим мой писател беше джани родари (джип в телевизора, наклонената кула в пиза, приказки по телефона мисля че бях чел сборника - наскоро дори си прочетох една за нос-а биваше, за лукчо  четох - като малък не бях - докато учех брат ми на английски език (деа знам измислих си моя система за учене - според мен не беше зле - имаше сякфи неща включително несложни текстове които не знам и да са интересни)  той искаше да го научи и да замине в чужбина - кеото и направи преди две години и така) - харесвах много приказки - андерсен, шарл перо, братя грим , други - индиански, австралийски, северни и тн 

боско - е най великото - илюстрации - тони улф - ама старите тези аз наскоро си ги гледах нещо носталгично ми стана - те са ги преиздали наскоро ама старите си е друго - аз имах 6 от тях - като няколко ми бяха не от мен а от една колежка - тя и от квартала където отраснах ми беше също в същото училище , после и в гимназията. и много готин човек и тн. една ми остана случайно в един човек - приятел ли да кажа, познат - много готин също. и ся си ги гледах пак дори се чудех дали нещо да си потърся от старите нз аз харесвам такива картинки детски нз кефат ме. тони улф се оказа псевдоним - не го знаех


без дом на ектор мало  (много силна книга, любимата ми) също и том сойер


яко и ся ме кефи 

Емилио Салгари - Алжирските пантери

https://chitanka.info/text/2725-alzhirskite-panteri

карл май и майн рид - биваха

момчетата от улица пал също беше готина 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: klklkl
Категория: Други
Прочетен: 239706
Постинги: 631
Коментари: 52
Гласове: 160
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930